0 ye ve 1 Ziyareti konuyu incelemekte.
merhabalar ben bu konuda daha önce yapmýþ olduðumuz bir çalýþmanýnda yer almasýný ve bu konu ile ilgilenenler için yol gösterici olabileceðini düþündüm. bu PLC mizin adý MOSTEM PLC tamamen tasarým, çizim, montaj ve denenmesi Mostem lisesi olarak biz yaptýk. þu anda da aktif olarak okulumuzda kullanýyoruz. iyi günler...MOSTEM lisesiElektrik Öðretmeni