Elektrik Elektronik Teknolojisi Alan Temrinleri

 
Hogeldiniz Ziyareti. Ltfen giri yapn veya kayt olun.

Kullanc adnz, ifrenizi ve aktif kalma sresini giriniz

Gnderen Konu: Liseliler sýnava girmemek için bomba ihbarý yaptý  (Okunma says 17641 defa)

0 ye ve 1 Ziyareti konuyu incelemekte.

09 Ocak 2016, 18:22:40
Kýrþehir Endüstri Meslek Lisesi’nde bulunan ve sýnavdan kurtulmak için þüpheli paket ihbarý yapan öðrenciler serbest kaldý.



Edinilen bilgiye göre dün Endüstri Meslek Lisesi’nde bulunan bir grup öðrenci Elektronik dersi sýnavýndan kurtulmak amacý ile 155’i arayarak þüpheli paket ihbarý yaptý. Okula gelen polis ekipleri paket ihbarýnýn asýlsýz olduðunu tespit edince ihbarý yapan öðrenci A. A.,’yý ifadesini almak için gözaltýna aldý. Alýnan ifadesinde A. A.,’nýn sýnavdan kurtulmak için þüpheli paket ihbarý yaptýðýný söylediði öðrenilirken Ýl Milli Eðitim Müdürü Osman Elmalý, eðitimde marka kentte öðrencinin yaptýðý davranýþýn yanlýþ olduðunu ve öðrencinin incelenerek okul disiplin kuruluna verileceðini bildirdi. Ýl Milli Eðitim Müdürü Osman Elmalý, “Sýnavdan kaçma yolunu kendilerince bulmaya çalýþan bir öðrencinin polise yaptýðý asýlsýz ihbar ile olay ortaya çýkýyor. Eðitimde markalaþmýþ bir kentte öðrencinin yaptýðý davranýþ bizleri üzmüþtür. Öðrenci okul yönetimince disiplin kuruluna verilerek hakkýnda gerekli olan iþlem yapýlacaktýr” dedi. Endüstri Meslek Lisesi öðrencisi A. A., ise polis merkezinde alýnan ifadesinin ardýndan serbest býrakýldý.
« Son Dzenleme: 09 Ocak 2016, 18:26:30 Gnderen: fatek »


ileti?im: 0542 343 09 15