Elektrik Elektronik Teknolojisi Alan Temrinleri

 
Hogeldiniz Ziyareti. Ltfen giri yapn veya kayt olun.

Kullanc adnz, ifrenizi ve aktif kalma sresini giriniz

Gnderen Konu: ISIS'de arduino ile çalýþýrken hata alýyorum nedeni ne olabilir ?  (Okunma says 26389 defa)

0 ye ve 1 Ziyareti konuyu incelemekte.

03 Ocak 2016, 20:32:23
faruk.bekts

leti:

Bu hatayý nasýl düzeltebilirim?


 

03 Ocak 2016, 20:35:53
Yantla #1
Bir fikrim yok faruk. þemayý bi ekle istersen.
ileti?im: 0542 343 09 15
 

03 Ocak 2016, 21:01:05
Yantla #2
faruk.bekts

leti:

Þemayý Ekliyorum Hocam.
 

03 Ocak 2016, 21:09:25
Yantla #3
optoya seri direnç koymamýþsýn. mosfetlerle hiç çalýþmadým. orasýna bir yorum getiremeyeceðim ancak optonun vcc polarmasý yok gibi eðer ki ki gateden almýyorsa.
ileti?im: 0542 343 09 15
 

03 Ocak 2016, 21:14:40
Yantla #4
faruk.bekts

leti:

ARDUÝNO nun ayarlarýnda bir sorun var gibime geliyor. kodu ekledikden sonra baþka birþey yapmamýza gerek var mý
 

03 Ocak 2016, 21:18:19
Yantla #5
hex dosyasýný göstermeniz gerek. baþka biþeye gerek yok.
ileti?im: 0542 343 09 15
 

03 Ocak 2016, 21:20:53
Yantla #6
faruk.bekts

leti: