Elektrik Elektronik Teknolojisi Alanı Temrinleri

 
Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz

Gönderen Konu: 3 faz tek çýkýþ  (Okunma sayısı 21106 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

24 Nisan 2015, 00:41:51
Soru: Trifaze gelen hattýmdan sadece Monofaze kullanýyorum. Fazlarýn birinden alýyorum diðer ikisi boþta, fakat çok sýk faz kopmasý yaþýyorum. Benim yapmak istediðim 3 fazý kontrol altýna alýp, tek fazdan yine faydalanmak, o fazda elektrik giderse canlý olan diðer faza otomatik olarak geçmesini saðlamak.
Cevap:




« Son Düzenleme: 24 Nisan 2015, 01:06:43 Gönderen: fatek »


ileti?im: 0542 343 09 15