merhaba ben buradaki http://www.projehocam.com/otomatik-balik-yemleme-makinesi/ (http://www.projehocam.com/otomatik-balik-yemleme-makinesi/) balýk yemleme cihazýný yapýcam ama arduino ile mi yapsam daha kolay olur yoksa pic ile karar veremedim.internette herkez biþey demiþ, yardýmcý olursanýz sevinirim.
Merhaba þuradaki linkte (http://www.instructables.com/id/Arduino-Fish-Feeder/?ALLSTEPS) daha basit malzemelerle ve daha kolay yapýlan bir örnek mevcut.
Arduino ile yapmak daha kolay olacaktýr. Neticede arduino da içerisinde pic bulunduran bir karttýr.