Elektrik elektronik temrinleri

Ordan burdan => Genel sohbet => Konuyu baþlatan: Hasan ERTÜRK - 01 Aðustos 2015, 18:05:46

Baþlýk: Çalýþma masam
Gönderen: Hasan ERTÜRK - 01 Aðustos 2015, 18:05:46
Senelerdir evde çalýþýrken sýkýntý çekiyordum. Bir masa yaptýrýp alet edevatý güzelce yerleþtirdim. iyi oldu.

(http://temrinlerim.org/images/masa/1.jpg)

(http://temrinlerim.org/images/masa/2.jpg)

(http://temrinlerim.org/images/masa/3.jpg)

(http://temrinlerim.org/images/masa/4.jpg)

(http://temrinlerim.org/images/masa/5.jpg)