Elektrik elektronik temrinleri
Ordan burdan => Genel sohbet => Konuyu baþlatan: Hasan ERTÜRK - 01 Aðustos 2015, 18:05:46
-
Senelerdir evde çalýþýrken sýkýntý çekiyordum. Bir masa yaptýrýp alet edevatý güzelce yerleþtirdim. iyi oldu.
(http://temrinlerim.org/images/masa/1.jpg)
(http://temrinlerim.org/images/masa/2.jpg)
(http://temrinlerim.org/images/masa/3.jpg)
(http://temrinlerim.org/images/masa/4.jpg)
(http://temrinlerim.org/images/masa/5.jpg)