Elektrik elektronik temrinleri

Uygulama Devreleri => Otomatik kumanda => Konuyu baþlatan: Hasan ERTÜRK - 24 Nisan 2015, 00:41:51

Baþlýk: 3 faz tek çýkýþ
Gönderen: Hasan ERTÜRK - 24 Nisan 2015, 00:41:51
Soru: Trifaze gelen hattýmdan sadece Monofaze kullanýyorum. Fazlarýn birinden alýyorum diðer ikisi boþta, fakat çok sýk faz kopmasý yaþýyorum. Benim yapmak istediðim 3 fazý kontrol altýna alýp, tek fazdan yine faydalanmak, o fazda elektrik giderse canlý olan diðer faza otomatik olarak geçmesini saðlamak.
Cevap:
(http://temrinlerim.org/images/3faz-tek-cikis-2.PNG)

(http://temrinlerim.org/images/3faz-tek-cikis3.PNG)